شروع انتخاب واحد دانشگاه پیام نور از امروز

17 دی, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
در حال بارگذاری تصویر اغاز انتخاب واحد دانشگاه پیام نور نیم سال دوم 1402-1403

زمان آغاز و اتمام انتخاب واحد دانشگاه پیام نور معمولا یک بازه زمانی یک هفته ای الی 10 روزه است که تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری باید برای ثبت واحدهای درسی مورد نظر خود در سامانه گلستان دانشگاه پیام نور اقدام نمایند. دانشجویان باید بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور برای انتخاب واحد سال تحصیلی 1402 – 1403 اقدام کنند و در شرایط خاص حذف و اضافه دروس  مدنظر را انجام دهند.

انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای نیمسال دوم از 17 دی آغاز شده و تا روز چهارشنبه 27 دی ماه در سایت گلستان پیام نور ادامه دارد.

لیست اخذ دروس انتخاب واحد دانشگاه پیام نور بر روی سامانه گلستان قابل مشاهده می باشد و دانشجویان می توانند برای نیمسال نوبت اول، دوم و نیز ترم تابستان از میان دروس منتشر شده برای انتخاب واحد، تعدادی از دروس را بر حسب شرایط موجود انتخاب کنند. در ادامه به زمان و نحوه انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

زمان انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

هر یک از دانشجویان مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری که به تازگی وارد دانشگاه پیام نور شده و یا ورودی ترم های قبلی هستند می توانند در موعد مقرر برای انتخاب واحد دانشگاه پیام نور اقدام کنند. شرط انتخاب واحد هر یک از نیمسال های تحصیلی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور بوده تا لینک انتخاب واحد باز شود.

همانطور که توضیح داده شد، انتخاب واحد دانشگاه پیام نور در سه نیمسال تحصیلی انجام می شود. نیمسال اول که برای دانشجویان ورودی مهر ماه هست معمولا از اواخر مرداد ماه هر سال آغاز می شود. پس از آن نوبت به انتخاب واحد نیمسال دوم یا همان ورودی بهمن ماه می رسد. معمولا از اواخر دی ماه شاهد فعال شدن لینک ثبت واحدهای درسی در این نیمسال هستیم. برای انتخاب واحد ترم تابستان پیام نور 1402 نیز باید از اواخر تیر ماه اقدام نمود.

طبق تقویم زمانی منتشر شده از سوی سامانه گلستان مرکز دانشگاه پیام نور در خصوص زمان انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ترم تابستان سال تحصیلی 1402 – 1403، دانشجویان این دانشگاه می توانند از اواخر تیرماه نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.